Методический совет


К НОВОМУ 2016 - 2017 УЧЕБНОМУ ГОДУ


Методический репозитарий учителей русского языка и мировой литературы Запорожской области:



2016 -2017 уч.г. 

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (чинні  у 2016/2017 навчальному році лише для 5-8 класів ЗНЗ)



Навчальні програми для 10-11  класів загальноосвітніх навчальних закладів 

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвтніх навчальних закладів (чинні у 2016/2017 навчальному році лише для 9 класів ЗНЗ)






Как создать буктрейлер?




 
Источник: http://cvoippo.edu.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1196&Itemid=190





Учиться, учиться и учиться!
Материалы курсов повышения квалификации для педагогов, проживающих за рубежом:
Доманский В.А. "Земной " и "Небесный" сад Гоголя. 

 
ТЕМАТИКА 2 ЗАСІДАННЯ РМЦ (25.10.2011)

Семінар - практикум. Розвиток критичного та креативного мислення на уроках мови та літератури.

1.Особливості розвитку критичного мислення. Специфіка застосування технології розвитку критичного мислення у процесі навчання мови. Фази технології (виклик, осмислення, рефлексія), принципи співробітництва,  спільного планування й осмислення навчального матеріалу як основа технології.    Літвін Г.В. (№75)

2.Практикум. Методичні прийоми, застосовувані в технології навчання критичного мислення: З-Х-Днаємо /Хочемо дізнатись /Дізнались); розбивка на кластери,  замітки на берегах;  читання  із  зупинками; технологія РКМЧП (розвиток критичного мислення через читання та письмо);  ромашка запитань; зигзаг; п’ятихвилинне есе; синквейн; шість капелюшків  критичного  мислення та ін. (використати 2-3 прийома на аудиторії).     Федорець Л.М. (№54)
 
2.Креативне мислення як поєднання  відкритого й критичного мислення. Алгоритм креативного процесу. Креативність як спроможність до нестандартного, оригінального й конструктивного мислення й поведінки.  Евристичне завдання як засіб  розвитку креативності учня на уроці мови і літератури.     Огієнко Т.М. (№67)

3. Практикум. Моделювання елементів уроку мови і літератури  із застосуванням технологій розвитку критичного, відкритого та креативного мислення (ділова гра).    Гордієнко Н.В, МоскаленкоТ.К. (№67).

  ЕДИНЫЕ МЕТОДИЧЕСКИЕ ДНИ В ЗАВОДСКОМ РАЙОНЕ в 2011-2012 уч.г.:
29 августа
25 октября
27 декабря
27 марта (вторники!)





 К новому 2011-2012 учебному году
Наказ МОНмолодьспорт №976 від 15.08.2011 року "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2011/2012 навчальному році"









Лист МОНСМУ 1/9-№454 від 09.06.2011 "Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011-2012 навчальному уроці" (інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін в початковій школі, основній та старшій школі ).



Готовимся к первому уроку 


Авторские сайты, страницы о писателях, поэтах, авторах





В.В.Коваль, Ю.В. Лукьяненко "Технологии формирования жизненных компетенций посредством литературы".



 МЕТОДИКА НАПИСАНИЯ ЭССЕ

Многие учителя и ученики путают  понятия «эссе» и «сочинение».  Разница между этими двумя понятиями есть, и она существенна. 
Что представляет собой эссе, читайте здесь.

Алгоритм написания эссе, подробные комментарии к алгоритму, памятку для учащихся по написанию эссе посмотрите здесь и обязательно здесь.


Прилагаем урок по теме « Особенности жанра эссе».

Источники: http://www.profcomdiplom.ru/view.aspx?id=65,
http://www.testsoch.net/algoritm-napisaniya-esse/,
http://tineydgers.at.ua/load/chto_takoe_ehsse/41-1-0-4646



ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ
Тем, кто работает или учится в 11 классе! Возьмите на заметку  сайт  "Русская литература XX века. Обучающий комплекс для учеников  11-х классов". Здесь вы найдёте  анализ текстов, вопросы и задания, а также тесты  по всем темам  11 класса, сочинения, рефераты, портреты писателей и поэтов, проекты и многое другое.

Источник:  http://www.russlitxx.narod.ru/index.html.
 
В МЕТОДИЧЕСКУЮ КОПИЛКУ! 
План анализа стихотворения.  Читайте  здесь.


УЧИТЕЛЯМ РУССКОГО ЯЗЫКА И МИРОВОЙ ЛИТЕРАТУРЫ!
 
Обратите ещё раз внимание на Критерии оценивания учебных достижений учащихся по русскому языку, особенно на таблицу 12.

Коллеги! Здесь размещены "Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 н.р. " (лист МОН від 21.08.2010 р. №1/9 -580).

Вопрос о классификации ошибок в письменной речи школьников продолжает оставаться одной из болевых точек преподавания русского языка в школе.
Проблема осложняется тем, что нет единой простой классификации ошибок.
Мы предлагаем   ознакомиться с самой практичной, на наш взгляд,
классификацией. Надеемся, что этот материал станет хорошим подспорьем в вашей работе.

Источник: сайт НМЦ
 

Комментариев нет:

Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...