04.01.22. III засідання РМЦ вчителів російської мови та літератури, зарубіжної літератури
Про сучасні
інтерактивні технології як засіб мотивації учня-читача до співпраці на уроках
зарубіжної літератури (ассоціативний ланцюжок, даймонд, кроссенс, кластер,
хмара тегів, інформаційний плакат/інтелект-карта, інфографіка, буктрейлер,
ейдос-малюнок та інш.) |
Волкова Ю.В.№75 |
Знайомство з технологією «перевернутого»
навчання. Переваги та недоліки
технології. Матеріали для ознайомлення: Відео Запис вебінару про "перевернуте" навчання |
Черченко О.М.№54 |
Цифровий storytelling як освітня технологія. Використання технології Storetelling на уроках зарубіжної літератури Матеріал для ознайомлення Відео. Всеосвіта. Storetelling – технологія неформального навчання |
Ворожко Л.Є.№46 |
Методичні прийоми використання
на уроках мови та літератури продуктів
мас-медіа з метою формування інтерпретаційної компетентності учнів; розвитку
логічного, образного, критичного та творчого мислення. Матеріал для ознайомлення: |
Потьомкіна В.Л.№75 |
Дякую колегам за ознайомлення з сучасними технологіями викладання зарубіжної літератури та російської мови. Матеріали цікаві, змістовні та корисні. Бажаю всім подальших творчих здобутків, успіхів та наснаги!!!
ВідповістиВидалитиДобрий день, шановні колеги! Матеріал просто безцінний! Сподобалось і зацікавило створення кластерів при вивченні об'ємної теми. Дякую, Юлія Вікторівна! Робота Олени Михайлівни дуже актуальна, адже "перевернуте" навчання просто необхідне нашим сучасним учням, які так прагнуть до самостійності и незалежності. Роботи Вікторії Леонідівни та Лариси Євгенівни подані згруповано, компактно - просто бери і працюй! Щиро вдячна талановитим і творчим колегам!
ВідповістиВидалитиДякую колегам Волковій Ю.В., Черченко О.М., Ворожко Л.Є., Потьомкіній В.Л. за цікавий та корисний матеріал. Обов’язково використовуватиму в практичній діяльності на уроках.
ВідповістиВидалитиСподобалась робота Потьомкіної В.Л., яка презентувала сервіси, що мотивують учнів та навчають їх здобувати інформацію, розвивають медійні та комунікативні компетентності.
ВідповістиВидалитиДякую колегам за змістовні, корисні, сучасні наробки. Завдяки таким матеріалам ми вдосконалюємося, оновлюємо підхід до викладання.
ВідповістиВидалитиДобрий день,колеги!Зацікавив матеріал лро "перевернуте" навчання.Він стане у пригоді для впровадження на уроках,а також сприятиме міцному засвоєнню знань учнів.Для проведення уроків з різними формами навчання доцільними стануть мультимедійні презентації.Велика подяка колегам за творчість!
ВідповістиВидалитиДякую Ворожко Л.Є., Волковій Ю.В., Черченко О.М., Потьомкіній В.Л. за плідну роботу. Матеріали, як завжди, є цікавими і корисними для використання на уроках.
ВідповістиВидалитиЦікавий матеріал представила Волкова Ю.В. про використання візуалізації на
ВідповістиВидалитиуроках.
Черченко О.М. надала корисну інформацію про цінність перевернутого
навчання та можливості використовувати час уроку для групових занять, де
учні можуть обговорити зміст уроку, перевірити свої знання і взаємодіяти
один з одним в практичній діяльності.
Дуже сподобався матеріал, який надала Ворожко Л.Є. про використання
технології Storetelling на уроках зарубіжної літератури.
Корисний матеріал про прийоми використання на уроках мови та літератури
продуктів мас-медіа з метою формування інтерпретаційної компетентності
учнів; розвитку логічного, образного, критичного та творчого мислення
надала Потьомкіна В.Л.
Гордієнко Н.В.